Perhekahvilat Munkkiniemen alueella

Perhekahvila tarjoaa keskustelua, ohjelmaa ja leikkiseuraa lapsille sekä mukavaa yhdessäoloa kahvinjuonnin lomassa. Tule mukaan perhekahvilatoimintaan tapaamaan alueen muita lapsiperheitä!

Munkinseudulla toimii tällä hetkellä kaksi MLL:n perhekahvilaa.

Perhekahvila Munkkivuoressa

Torstaisin Leikkipuisto Ulvilassa klo 9.30–11.30 (Ulvilantie 17-19). Tervetuloa!

Perhekahvilavastaava: Riitta Kärkkäinen, riittakarkkainen02(at)gmail.com

Leikkipuisto Ulvila: puh. 09 3104 1760, 040 3344 220, lp.ulvila(at)hel.fi

Perhekahvila Munkkiniemessä

Perjantaisin Leikkipuisto Munkissa klo 9.30–11.30 (Perustie 38). Tervetuloa!

Perhekahvilavastaava: Riitta Kärkkäinen, riittakarkkainen02(at)gmail.com

Leikkipuisto Munkki: puh. 09 3104 1761

Lisätietoa MLL:n Munkkiniemen yhdistyksen perhekahvilatoiminnasta

MLL:n perhekahvilat ovat lapsiperheiden avoimia toiminta- ja kohtaamispaikkoja. Toiminta on sekä poliittisesti että uskonnollisesti sitoutumatonta, ja se on tarkoitettu kaikille ja kaikenlaisille lapsiperheille. Perhekahviloissa voi vapaasti poiketa oman aikataulun mukaan. Perhekahviloita pyörittävät vapaaehtoiset ohjaajat ja kävijät.

Perhekahviloissamme on joskus tarjolla myös ohjelmaa, kuten esim. lastenvaate-esittelyjä, askartelua, vauvahierontaa sekä asiantuntija-alustuksia lapsiperheille tarjotuista palveluista. Perhekahvilaan voi tulla ohjelman jo alettua. Kaikenlainen palaute ja ohjelmaideat ovat tervetulleita.

Perhekahviloiden tilat ovat lainassa kaupungilta ja kaikkien kävijöiden odotetaan osallistuvan lelujen ja askartelutarvikkeiden korjaamiseen. Myös omat likaiset astiat laitetaan molemmissa perhekahviloissa suoraan tiskikoneeseen.

Perhekahviloissamme oli viime vuonna yhteensä reilut 2000 kävijää. Vilinää siis riittää, ja siksi onkin tärkeää, että kaikki aikuiset kantavat vastuun sekä omien että kaikkien lasten turvallisuudesta. Perhekahviloista löytyy rauhallisia nurkkauksia myös vauvoille vanhempineen.

Perhekahvila on kävijöidensä näköinen. Perhekahvilaohjaajien elämäntilanteiden muuttuessa etsimme välillä uusia ohjaajia, jotta toiminta jatkuisi. Jokainen vapaaehtoinen perhekahvilaohjaaja voi osallistua juuri itselleen sopivalla työpanoksella perhekahvilatoimintaan.