Tule mukaan MLL Munkkiniemen toimintaan!

Millaista toimintaa sinä haluaisit Munkinseudun MLL:n järjestävän? Onko sinulla mielessäsi kerho, tempaus tai muuta lapsiperheille suunnattua toimintaa, jota haluaisit tuoda kotikulmillesi?

Olet tervetullut mukaan MLL Munkkiniemen aktiiveihin! Meillä on innostunut, rento ja iloinen lapsiperheen arkea ymmärtävä kahdeksan jäsenen hallitus. Organisoimme MLL Munkkiniemen toimintaa vapaaehtoistyönä päivätyön ja perhearjen rinnalla. Kerhoja emme pidä, vaan järjestämme tilat ja hankimme ohjaajat sekä tiedotamme toiminnasta. Mikäli olet kiinnostunut, ota yhteyttä hallituslaisiin tai lähetä oheinen lomake niin otamme sinuun yhteyttä!

Jätettyäsi yhteydenottopyynnön henkilötietosi tallentuvat yhdistyksen sähköpostiin. Säilytämme niitä tietosuojaselosteen mukaisesti.